Hamownia dwuosiowa, firmy V-Tech wyposa偶ona w dwa hamulce elektrowirowe o maksymalnym momencie hamuj膮cym 1600Nm. Umo偶liwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obci膮偶eniowym, pomiar mocy na ko艂ach w trybie sta艂ych obrot贸w oraz testy samochodu w trybie drogowym. Hamownia standardowo wyposa偶ona w mechaniczny system synchronizacji osi.
Typ | Obci膮偶eniowa, synchronizowana [1] |
Wymiary (D x S) [mm] | 5500 x 3800 [2] |
Maks./min. rozstaw osi [mm] | 3300/2300 |
Maks./min. rozstaw k贸艂 [mm] | 2200/900 |
Minimalna 艣rednica opony [mm] | 400 |
Obci膮偶enie pojedynczej osi [kg] | 3000 |
Liczba osi | 2 |
Hamulce elektrowirowe | 2xTelma-Valeo |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryby pomiarowe | inercyjny, obci膮偶eniowy, drogowy, sta艂ych obrot贸w |
Pmax [HP] - tryb inercyjny | 450 [3] |
Pmax [HP] - tryb dynamiczny i test drogowy | 1100 [3] |
Pmax [HP] - tryb sta艂ych obrot贸w (moc na ko艂ach) | 540 [4] |
Dok艂adno艣膰 pomiaru, tryb inercyjny [%] | 0,1 |
Dok艂adno艣膰 pomiaru, tryby obci膮偶eniowe [%] | 1 |
Zasilanie (bez wentylator贸w ch艂odz膮cych i wyci膮gowych) | min. AC 400V / 40A |
Wymagane powietrze pod ci艣nieniem | min. 6 bar |
Wersje monta偶owe | w kana艂 / wolnostoj膮ca |
Akcesoria dodatkowe | Czujnik ci艣nienia do艂adowania, czujnik AFR, wentylator ch艂odz膮cy, wentylator wyci膮gowy, przewody odci膮gu spalin |
[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje mo偶liwo艣膰 mierzenia najnowszych samochod贸w z nap臋dem na cztery ko艂a, wyposa偶onych w zaawansowany system zmiennego rozdzia艂u momentu obrotowego pomi臋dzy osiami. Umo偶liwia r贸wnie偶 wykonanie prawid艂owych pomiar贸w samochod贸w z nap臋dem na jedn膮 o艣, wyposa偶onych w najno- wszy system kontroli trakcji, kt贸ry wymaga, by wszystkie ko艂a w czasie jazdy (w czasie pomiaru) by艂y w ruchu.
[2] 4600x3800 w wersji wolnostoj膮cej.
[3] Pojazdy o wi臋kszej mocy mog膮 by膰 mierzone z mniejsz膮 dok艂adno艣ci膮, w zale偶no艣ci od przebiegu charakterystyki momentu obrotowego silnika.
[4] Maksymalna moc zale偶y od pr臋dko艣ci obrotowej hamulc贸w elektrowirowych.