Wyłączanie filtrów FAP i DPF
Drażni Cię już kontrolka awarii silnika i ustawiczne problemy z mocą w aucie z zatkanym lub zużytym filtrem cząstek stałych? Oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych FAP / DPF. Filtr cząstek stałych FAP / DPF może zostać wyłączony (a co za tym idzie – zdemontowany lub udrożniony mechanicznie) w następujących grupach samochodów (w nawiasie – model sterownika):
- Mercedes – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
- OPEL 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- SAAB 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI CR 143 KM, 170 KM (Bosch EDC17)
- Volkswagen 2.5 TDI CR – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI PD 140 KM, 170 KM (Siemens PPD 1.x)
- Peugeot, Citroen – wszystkie modele (Bosch EDC16, Siemens SID)
- Kia, Hyundai – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- BMW – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
- Volvo 2.4D, 2.4D5 – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Chevrolet Captiva – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Honda 2.2 i-CTDI 140 KM (Bosch EDC16)
Trwają prace nad Suzuki (Bosch EDC16), Fiat/Alfa/Opel 1.3 JTD (Marelli MJD) oraz Ford i Jaguar – wszystkie modele (Siemens SID)